عادت تکراری مجیدی: بردن بهترین مربی امارات!

فرهاد مجیدی برای سومین بار موفق شد کوزمین اولاریو مطرح را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، اتحاد کلباء تیمی متعلق به منطقه شارجه امارات است ولی تمام توجه حاکم این ولایت به تیم نخست شارجه دوخته شده و باشگاهی مانند کلباء از بودجه بسیار پایین تری برخوردار است. در نتیجه پیروزی این تیم برابر باشگاه اصلی و مورد حمایت حاکم منطقه، برای مدیران باشگاه بسیار ارزشمند است.
فرهاد مجیدی روز گذشته این کار را برای سومین بار طی دو سال اخیر انجام داد. او در بازی رفت فصل قبل ادنوک لیگ با 4 گل به الشارجه باخت ولی در بازی برگشت 2 بر یک پیروز شد. امسال نیز در بازی رفت لیگ این الشارجه بود که بازی سه بر دو باخته را با پیروزی چهار بر سه عوض کرد ولی در دو مسابقه رفت و برگشت جام بانک اسلامی ابوظبی، کلباء به پیروزی دست یافت.
مجیدی در شرایطی موفق شد برای سومین بار در پنج تقابل با الشارجه به پیروزی برسد که اولاریو کوزمین هدایت حریف را برعهده دارد. یک مربی پرافتخار که حتی مجیدی در نشست خبری پس از بازی دور رفت از او به عنوان بهترین و بزرگترین مربی لیگ امارات یاد کرد.
در رزومه کوزمین اولاریو، سابقه هدایت تیم های مطرحی دیده می شود. او بر روی نیمکت استوا بخارست رومانی، الهلال، تیم ملی عربستان، السد، العین، شباب الاهلی، سونینگ چین و الشارجه امارات نشسته و قهرمانی های متعددی را در جام های مختلفی به دست آورده است.
در کارنامه پرافتخار کوزمین 21 قهرمانی دیده می شود. او در لیگ های رومانی، عربستان و چین با استوابخارست، الهلال و سونینگ قهرمان شد. در امارات با شباب الاهلی و العین جام را بالای سر برد. با همین دو تیم به علاوه الشارجه در سوپرجام امارات قهرمان شد.
قهرمانی جام ستارگان قطر با السد و چندین و چند قهرمانی ریز و درشت دیگر از جمله دو قهرمانی پیاپی طی دو سال اخیر در همین رقابت های بانک اسلامی ابوظبی با الشارجه از دیگر افتخارات دوران مربیگری اولاریو کوزمین 54 ساله است.
حالا مجیدی با بودجه ای بسیار محدودتر نسبت به الشارجه و بازیکنانی کم نام نشان تر نسبت به حریف، توانسته است سه بار مچ کوزمین را بخواباند که عملکرد بسیار خوبی برای کاپیتان و سرمربی سابق استقلال محسوب می شود. او روز گذشته و در پایان بازی با الشارجه نیز به سمت کوزمین رفت و او را در آغوش گرفت و دو سرمربی برای لحظاتی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *