عملیات مسقف سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه19، با اجرای 90 متر مکعب بتن ریزی به پیشرفت 40 درصدی رسید.

عملیات مسقف سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت منطقه 19 به پیشرفت 40 درصد رسید

عملیات مسقف سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه19، با اجرای 90 متر مکعب بتن ریزی به پیشرفت 40 درصدی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 تهران تصریح کرد: عملیات بهسازی و مسقف سازی سرپناه پایانه بهشت با هدف ایمن سازی، سهولت تردد اتوبوس ها و ارائه خدمات به مسافران در حال انجام است.
این مسئول با اشاره به اینکه پایانه بهشت در زمینی به مساحت 2500 متر مربع قرار دارد بیان کرد: عملیات مسقف سازی سرپناه در قالب سه سکو هر کدام به متراژ 35 متر مربع همراه با پوشش سقف کامپوزیت و سایه بان هایی که یکدیگر را پوشش می دهند انجام و ستون ها در کارگاه در حال مونتاژ هستند.
فرهادی بیان کرد: در مراحل بعدی به منظور بهسازی پایانه، تاسیسات برق، محل استراحتی برای رانندگان، تامین روشنایی، خط کشی، نصب سطل زباله، تابلو راهنمایی مسیر مبداء و مقصد و … اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه 19 تهران  یاد آور شد: سه خط اتوبوسرانی از این پایانه به سمت مترو علی آباد، میدان انقلاب اسلامی، شهید فیاض بخش مسافر گیری می کنند.
براساس این گزارش بیش از این عملیات بهسازی و مناسب سازی پایانه شهید سروری با اقداماتی چون مسقف سازی، مناسب سازی سکوهای این پایانه برای افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌ وری و بهره‌مندی از امکانات موجود انجام شده است.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *