فراخوان دریافت مقالات چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اعلام شد

«پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» فراخوان دریافت مقالات برای حضور در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به‌منظورهم‌اندیشی، ارتقای دانش و ارائه جدیدترین یافته‌های پژوهشی در شاخه‌های مختلف علوم ورزشی، با حضور جمعی از پیشکسوتان و صاحب‌نظران جامعه علمی و ورزشی کشور و همچنین استادان برجسته در سطح بین‌المللی، توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با مشارکت «دانشگاه علامه طباطبائی» در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به‌صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.
دبیرخانه این همایش، محورهای ده‌گانه زیر را برای ارسال مقالات اعلام کرده است:
– فعالیت بدنی و تندرستی
– ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی
– آسیب‌های ورزشی و حرکات اصلاحی
– مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش
– بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش
– جنبه‌های رفتاری فعالیت بدنی و تمرین
– جامعه‌شناسی و روان‌شناسی ورزشی
– بیومکانیک ورزشی
– چالش‌های علمی فدراسیون‌های ورزشی
– شبیه‌سازی دادگاه (موت کورت) با محوریت حقوق ورزشی
لازم به ذکر است، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی برترین پژوهشگران جوان، بخش اختصاصی استارت‌آپ‌های ورزشی و… از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد بزرگ علمی است.
پژوهشگران، استادان دانشگاه و اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان مهلت دارند تا تاریخ اول بهمن ماه ۱۴۰۲ نسبت به ارسال چکیده مقالات خود از طریق سایت همایش به نشانی 14thcong. ssrc. ac. ir اقدام و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی
14intcong@ssrc. ac. ir با دبیرخانه همایش مکاتبه نمایند.
شایان‌ذکر است، دبیرخانه این همایش در موارد ضروری با شماره تلفن: ۸۸۵۲۹۱۲۱-۰۲۱ در ساعات اداری پاسخگوی سؤالات مخاطبان خواهد بود.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *