نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: اقدامات دیوان محاسبات کشور به‌عنوان یک نهاد نظارتی در ورود به حل مشکلات و مسائل مرتبط با معیشت مردم قابل تقدیر است.

متفکر آزاد: ورود دیوان محاسبات به موضوعات مرتبط با معیشت مردم شایسته تقدیر است

نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: اقدامات دیوان محاسبات کشور به‌عنوان یک نهاد نظارتی در ورود به حل مشکلات و مسائل مرتبط با معیشت مردم قابل تقدیر است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام دیوان محاسبات کشور در رفع مشکل ترخیص بیش از 81 تن روغن پایه تولید شیرخشک نوزاد از گمرک استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اقدامات این نهاد نظارتی در ورود به حل مشکلات و مسائل مرتبط با معیشت مردم قابل تقدیر است.
وی اظهار داشت: از ورود دیوان محاسبات به مسائلی که با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و گامی در راستای حل گره‌ها و مشکلات معیشتی مردم محسوب می‌شود، قدردانی می‌کنم. این اقدامات، در بلندمدت می‌تواند برای حل مشکلات بزرگ و کوچک کشور کمک‌کننده باشد.
به گزارش تسنیم، با پیگیری دیوان محاسبات کشور مشکل ترخیص بیش از 81 تن روغن پایه تولید شیرخشک نوزاد در گمرک استان چهارمحال و بختیاری رفع و مقرر شد سایر مواد اولیه شیر خشک نوزاد از سایر شرکت‌های مربوطه در سطح کشور جمع‌آوری و به چرخه تولید شیر خشک منتقل و بیش از 450 هزار قوطی شیر خشک یارانه‌ای تولیدی از این محل طی روزهای آتی به‌منظور توزیع، به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل شود.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

حال پادشاه عربستان وخیم است

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *