معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران پویش فرهنگی هوشمند " کتابخانه شهر" با ۱۰۰ عنوان کتاب بر روی ۷۰۰ سازه تبلیغات شهری به مناسبت هفته کتاب در پایتخت خبر داد.

کتابخانه‌ای به وسعت شهر اکران شد

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران پویش فرهنگی هوشمند ” کتابخانه شهر” با ۱۰۰ عنوان کتاب بر روی ۷۰۰ سازه تبلیغات شهری به مناسبت هفته کتاب در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  مجید قادری معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب از آماده‌سازی پایتخت با اکران پویش فرهنگی هوشمند همراه تصاویری از کتاب‌های شاخص از نویسندگان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: این سازمان با اکران فرهنگی 100 عنوان کتاب به معرفی این آثار به همراه نام نویسندگان که توسط کارگروه مشترک با نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور انتخاب شده‌اند، پرداخته و با تلاش در حفظ تنوع نویسنده‌ها و ژانر کتاب‌ها در بیش از 700 سازه فرهنگی و تجاری پایتخت، به استقبال هفته کتاب رفته است.
به گفته معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، در پویش هفته کتاب با عنوان ” کتابخانه شهر” این امکان در اختیار شهروندان قرار گرفته تا با اسکن کیو آر کدها QR code ضمن دریافت 80 درصد تخفیف از ناشران، خلاصه و اطلاعات کتاب، مشخصات نویسنده را مشاهده کنند و یا با ارسال کد اعلام شده برای هر کتاب و ارسال آن به سامانه پیامکی مندرج در تصاویر نسبت به خرید کتاب‌های الکترونیکی اقدام کنند.
مجید قادری آذر با تاکید بر تأثیر هنرهای شهری در فرهنگ سازی عمومی، تصریح کرد: در هفته کتاب سال جاری همچنین علاوه بر اکران های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، 40 سازه ثابت کتاب در سطح شهر نیز به اکران ترویج فرهنگ کتابخوانی می پردازند.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *