کتاب «شُهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» معرفی می‌شود

کتاب «شُهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» فردا دوشنبه ۲۹ آبان در پنجاه و نهمین نشست کرسی یونسکو در فرهنگ و فضای مجازی معرفی و بررسی می شود.

پنجاه و نهمین نشست کرسی یونسکو در فرهنگ و فضای مجازی با معرفی و بررسی کتاب «شهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه و دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران فردا دوشنبه ۲۹ آبان در تالار ایران برگزار می‌شود.
کتاب «شُهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» برای نخستین بار خرداد سال ۱۴۰۲ از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است. نویسنده در این کتاب با بررسی جامعه‌شناختی و روان‌شناختی پدیده سلبریتی، به ساز و کارهای کنش و اثرگذاری آن بر جامعه و نقش رسانه‌ها در تقویت سواد رسانه‌ای مخاطبان در مواجهه با پیامدهای منفی و بهره‌گیری از آثار مثبت احتمالی این پدیده می‌پردازد.
این‌برنامه فردا دوشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در تالار ایان واقع در خیابان کارگر شمالی، بین خیابان پانزدهم و شانزدهم، پردیس شمال دانشگاه تهران، دانشکده مطالعات جهان، طبقه اول شرقی برگزار می‌شود.

همچنین ببینید

«سووشون» به پخش نزدیک شد

«سووشون» نرگس آبیار در حالی این روزها خود را آماده پخش می‌کند که خبر از پخش بین‌المللی این سریال همزمان با انتشار در داخل کشور به گوش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *