گشت های حامی شهر طی ۷ ماه به بیش از ۵ هزار ماموریت اعزام شده‌اند

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اعزام گشت های حامی شهر به ۵ هزار و ۲۰۰ ماموریت در هفت ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: از اول فرودین ماه تا سی ام مهر ماه در قالب سه شیفت کاری، گشت های حامی شهر به ۵ هزار و ۲۰۰ ماموریت اعزام شده اند و به حدود ۴۰ هزار نفر خدمات رسانی صورت گرفته است.
وی افزود: در این گشت ها ۱۱۹ مورد نیازمند خدمات درمانی بودند که با هماهنگی اورژانس، اقدامات لازم انجام شده است. همچنین ۳۳ مورد نیز پس از مشاوره مددکاران، نزد خانواده هایشان باز گشته اند.
احمدی صدر ادامه داد: یکی از نقاط مهمی که در این فصل از سال از سوی گشت های حامی شهر مورد گشت زنی قرار می گیرند، اطراف مراکز درمانی است. برخی از همراهان بیماران در این نقاط اقدام به چادر زنی می کنند که به همت مددکاران گشت های حامی شهر، این همراهان بیمار به همراه سراهای پایتخت برای اسکان معرفی می شوند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بخشی از ماموریت های گشت های حامی شهر مربوط به خدمات رسانی به بیماران اعصاب و روان رها شده در سطح شهر، معلولان جسمی حرکتی و ذهنی سرگردان، دختران در معرض آسیب و زنان آسیب دیده  و کودکان فراری از خانواده است.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *