زمان صدور کارت سوخت به ۱۰ روز کاهش پیدا کرد

به گزارش اکوایران: تفاهم نامه سامانه بر خط ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، روز سه‌شنبه (هفتم آذر)، با همکاری پلیس راهوار فراجا به نمایندگی شرکت پژوهش و توسعه ناجی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مهدی سیدهاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی امضا شد.

جعفر سالاری‌نسب‌، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هدف از راه‌اندازی این سامانه را اجرای تکالیف دولت در تبصره ۱۴ برای استفاده ۹۵ درصدی از کارت سوخت شخصی اعلام کرد و عنوان کرد که این امر مقدمه‌ای است که این فرآیند سریعتر اجرایی شود. سامانه فعلا به صورت آزمایشی در حال اجرا است و با دریافت اطلاعات از شرکت پژوهش و توسعه ناجی، پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر تا دو ماه آینده عملیاتی شود.

او در ادامه عنوان کرد که با راه‌اندازی این سامانه، این فرآیند که قبلا یک ماه زمان می‌برد، فرآیند صدور کارت سوخت را به ۱۰ روز کاهش داده است. همه فرآیندهای بین دستگاهی با راه‌اندازی این سامانه حذف و مستقیم درخواست‌ها برای خط تولید ارسال خواهد شد و حداکثر ۴۸ ساعت زمان خواهد برد.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره ویژگی‌های این سامانه اظهار داشت: از طریق این سامانه خدمات ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت در بستر اینترنت ارائه خواهد شد که به این منظور، با حمایت شرکت پژوهش و توسعه ناجی، نرم‌افزاری را در بستر اینترنت طراحی کردیم که با عملیاتی شدن آن ظرف یک تا دو ماه آینده، افراد در هر نقطه از کشور می‌توانند از طریق اینترنت برای کارت هوشمند سوخت خود ثبت‌نام کنند.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *