محل بازارچه دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) مشخص شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت ساماندهی دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: در همین ارتباط محل جدیدی با هدف ساماندهی دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) در نظر گرفته شده است. محلی که پیش‌تر نخاله‌های ساختمانی در آن دپو شده بود و فاصله 100 متری با چهارراه ولی‌عصر(عج) دارد.

بیگی با اشاره به اینکه هم‌‌اکنون در حال آماده‌سازی و ایجاد غرف در محل اشاره شده برای راه‌اندازی بازارچه جدید جهت فعالیت دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) هستیم، تصریح کرد: محل اشاره شده ظرفیت راه‌اندازی 200 غرفه را دارد که امیدواریم با تحقق این موضوع در ایام پایانی سال شاهد چهره متفاوتی از چهارراه ولی‌عصر(عج) باشیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه بازارچه جدید دستفروشان یک بازارچه 2 هزار متری در مقابل تئاترشهر و در خیابان سرمد برای دستفروشان در نظر گرفته شده است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از این به بعد در محدوده پارک دانشجو و تئاترشهر دیگر شاهد استقرار دستفروشان نخواهیم بود.

همچنین ببینید

عیدی کارگران برای روز کارگر

عضو کانون شورای اسلامی کار البرز ابراز امیدواری کرد در هفته کارگر با افزایش قابل توجه مبلغ حق مسکن خبر خوش و عیدی خوبی به کارگران داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *