رونمایی از نخستین آینه دوربینی خودرو توسط «شفق دانا» روی تارا برقی

عصر خودرو- شرکت شفق دانا؛ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات پلیمری و آینه خودرو در ایران با بیش از ۴۳ سال سابقه فعالیت، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از نسل جدید آینه های جانبی خودرو که به صورت الکتریکی-دوربینی جایگزین آینه های سنتی شده اند روی تارا برقی ایران خودرو رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» آینه های دوربینی پدیده ای مدرن در خودروهای الکتریکی روز دنیا به حساب می آیند که جایگزین آینه‌های سنتی خودروها می شوند و مزیت های متعددی را پدید می آورند که در مقایسه با آینه های سنتی، کاربردی تر و ایمن تر به حساب می آیند.
شفق دانا نخستین تولید کننده این نسل جدید از آینه ها در ایران به حساب می آید که برای اولین بار از این تکنولوژی در سدان الکتریکی ایران خودرو استفاده کرده است. این دوربین های جانبی، با لنز های عریض، عملا نقاط کور را نیز پوشش می دهند و تصاویر حاصل را در نمایشگر هایی در طرفیت نگاه راننده به نمایش درمی آورند . آینه های دوربینی در شب با استفاده از تکنولوژی های دید در شب، تصویری عریض و شفاف و مشخص از محیط اطراف را نمایش می دهند و در هوای بارانی، مه یا هر شرایط غیر استانداردی، تصاویر بهبودیافته نسبت به وضعیت هوایی در اختیار راننده قرار می گیرد که در نتیجه آگاهی دقیق تر و ایمن تری را برای راننده جهت جلوگیری از هرگونه حادثه ای بوجود می آورد.

همچنین به دلیل طراحی با ارتفاع کمتر این آینه ها، اصول ارگونومیک طراحی بدنه خودرو تا حد زیادی مورد توجه قرار می گیرد و همچنین با کاهش مقاومت بخش آینه در برابر باد، میزان صدای ورودی ناشی از این قطعه در آینه‌های دوربینی نیز تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
دانلود با کیفیت

همچنین ببینید

گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *