مدیر رادیو سلامت منصوب شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سید احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت: علی بخشی‌زاده معاون صدا  نهضت باهنر را به سمت مدیریت رادیو سلامت منصوب کرد.

وی همچنین تأکید کرد: خانم باهنر سالها در رادیو سلامت به عنوان مدیر گروه و برنامه‌ساز فعالیت داشته و از کسانی است که در دوران تصدی مرحومه اعتماد سعید مدیر فقید این شبکه رادیویی همراه‌شان بوده و در بین نیروهای رادیو سلامت از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

در حکم وی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و کسب تجربیات ارزشمند و مفید سرکار عالی در مدیریت رسانه و برنامه‌سازی، به موجب این حکم به عنوان مدیر رادیو سلامت معاونت صدا منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با نهادهای سلامت محور کشور، علاوه بر متناسب‌سازی تمامی برنامه‌ها با محورهای اشاره شده در سند تحول سازمان، مأموریت‌ها و اهداف را محقق سازید.

در حکم معاون صدا اهم وظایف و مأموریت‌ها بدین شرح است: جذب ایده‌های خلاقانه و ساخت برنامه‌های جذاب و اثرگذار در حوزه برنامه‌های سلامت‌محور، بهره‌مندی از ظرفیت اندیشکده‌ها و مؤسسات پژوهشی به عنوان بازوی مشورتی برای تولید برنامه‌ها و امیدآفرینی برای آحاد جامعه با شناسایی و معرفی ظرفیت‌های پزشکی کشور و پیشرفت‌های این حوزه در دوران انقلاب اسلامی.

ترویج و تقویت نهاد خانواده و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، بازتعریف مقوله‌های موضوعی و ایده‌های برنامه‌ای سلامت‌محور و بهسازی و نوسازی تولیدات شبکه براساس نیازها و مصالح مخاطبان و رویکردهای تبلیغی سازمان در حوزه بهداشت و سلامت و…

گفتنی است نهضت باهنر با مدرک پزشکی عمومی، قائم مقامی شبکه سلامت و عضویت در شورای سلامت سازمان صدا و سیما را در سوابق اجرایی خود دارد. وی دختر شهید محمدجواد باهنر، نخست وزیر دولت شهید رجایی است که در جریان انفجار دفتر نخست وزیری در 7 تیرماه سال 1360 به شهادت رسید.

همچنین ببینید

نمایش هفت فیلم با موضوع فلسطین در موزه سینما

هفت فیلم سینمایی با موضوع فلسطین به مدت یک هفته در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *