نُجَباء منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه

 شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبای عراق امروز (۲۴ مهر) به طور جداگانه در تماس تلفنی با « اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر آمادگی نُجَباء برای ارائه هرگونه کمک و همچنین ورود داوطلبان استشهادی به غزه تأکید کرد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس، با تبریک عملیات «طوفان الأقصی» گفت: «شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید».

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، افزود: «طبق میثاقی که بسته‌ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکاناتمان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم».

شیخ اکرم الکعبی در این باره تأکید کرد: «همه برادران ما برای نصرت فلسطین و قدس شریف بی‌تاب و منتظرند. افراد زیادی ـ حتی استشهادی‌ها ـ به‌صورت فوج‌فوج نزد ما می‌آیند و برای اعزام به غزه اعلام داوطلبی می‌کنند».

وی در ادامه، گزارشی از اوضاع میدانی و تحولات جاری ارائه کرد و اظهار داشت: با توفیق الهی، ضربه‌ای راهبردی به دشمن وارد شد که تاریخ جدیدی را رقم خواهد زد و به امید خدا [این عملیات] شروع زوال اشغالگری از سرزمین ما و قدس ما و مسجد الاقصای ماست.

دبیرکل جنبش نجباء در تماس تلفنی با زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت که نجباء با همه نیروها و توانایی‌هایش در کنار فلسطین است و افزود:‌«دعا و سلاح ما با شماست».

نُجَباء منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه

اکرم الکعبی تأکید کرد: «با اشتیاق و مسرّت، پیروزی‌های شما و هزیمت دشمن را که حاصل مجاهدت و صبر اهالی غزه است، دنبال می‌کنیم. منتظر یک اشاره هستیم و ان‌شاءالله کم نخواهیم گذاشت».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این ارتباط تلفنی، شرایط مقاومت و روحیه مردم غزه را عالی توصیف کرد و افزود: «با وجود غرش جنگنده‌ها و تانک‌ها و هیاهوی رسانه‌ای دشمن، ما به ایستادگی در برابر اسرائیل ادامه می‎دهیم؛ زیرا این نبرد را تکلیفی الهی می‌دانیم».

همچنین ببینید

کنایه عجیب و سنگین پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر

پدر حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاحبه جدید خود کنایه‌ای به علیرضا دبیر زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *