اولین مرکز تخصصی خدمات فونیکس

پنج‌شنبه شب طی مراسمی، نخستین مرکز خدمات فونیکس ستوده با کد ۴۰۱ در تهران افتتاح شد.
نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش فونیکس یکی پس از دیگری در نقاط مختلف تهران مطابق با آخرین استانداردهای شرکت مدیران خودرو ویژه برند لوکس فونیکس بازگشایی می شوند. در همین راستا، پنج‌شنبه شب نمایندگی خدمات تخصصی فونیکس کد ۴۰۱ ستوده به عنوان یکی از نمایندگی های شاخص در تهران، با حضور مدیران شرکت و جمعی از میهمانان دیگر افتتاح شد.
در ابتدای مراسم، آیین افتتاحیه نمایندگی ۴۰۱ برگزار شد. در این مراسم که مدیران شرکت نیز حضور داشتند، خصوصیات ویژه این نمایندگی خدماتی و استانداردهای جدید آن برای میهمانان توضیح داده شد. لازم به ذکر است که از این پس، مراکز خدماتی استانداردسازی شده بیش تری افتتاح خواهد شد و در واقع، هم‌زمان با گسترش عاملیت های فروش فونیکس در سطح شهرهای کشور، مراکز خدمات پس از فروش این برند نیز یکی پس از دیگری استانداردسازی خواهند شد.
نکته مهم در خصوص این تعمیرگاه جدید، استانداردهای آن است. طبق این استانداردها بخش های مختلف از یکدیگر جداسازی شده اند. به عنوان مثال، بخش کوییک سرویس یا همان خدمات سریع، جلوبندی، مکانیکی، برق و الکترونیک خودرو، اتاق تحویل مشتری، اتاق انتظار مشتری، بخش پذیرش و…، هر یک جایگاهی جداگانه دارند که این مورد امری مرسوم در بین مراکز خدماتی بین المللی است. نکته دیگری که در این تعمیرگاه جلب توجه می کند، فاصله زیاد جک های بالابر با یکدیگر است، که به این ترتیب، سلامت خودرو کاملاً تأمین و امکان کار به صورت دقیق تر و راحت تر برای تکنسین ها فراهم می شود.
در بخشی از این تعمیرگاه جدید، یک دستگاه آریزو ۵ برقی با شارژر وال ماونت به شارژ بود. این مورد نشان می دهد که این تعمیرگاه خدمات خودروهای برقی و پلاگین هیبرید مدیران را نیز بر عهده خواهد داشت و در واقع، لاین جدایی برای این سبک محصولاتِ جدید دارد.
چری آریزو ۵ برقی به پیشرانه الکتریکی ۱۲۲ اسب بخار و ۲۷۶ نیوتن متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی، به چرخ های جلو منتقل می شود. ظرفیت باتری آریزو ۵ برقی ۵۳.۶ کیلووات ساعت اعلام می شود و می تواند بازه ۳۰ تا ۸۰ درصدی این باتری را طی ۳۰ دقیقه شارژ کرد. همچنین در حالت ایده آل آزمایشگاهی، آریزو ۵ برقی می تواند با این باتری مسافت ۵۰۰ کیلومتر را طی کند، اما در حالت عملیاتی، از پیمایش در شرایط مطلوب به ۴۰۱ کیلومتر محدود می شود.
شعبه جدید خدمات پس از فروش فونیکس ستوده با کد ۴۰۱ در اتوبان شیخ فضل الله، خروجی چوب تراش، لاین کندرو، پلاک ۳۸ واقع شده است.

همچنین ببینید

گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *