تجهیز ۱۱۰ بیمارستان با حمایت هیأت امنای صرفه جویی ارزی

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تجهیز بیش از ۱۱۰ بیمارستان و مراکز جدید الاحداث به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین صفوی، در خصوص تجهیز مراکز درمانی سراسر کشور اظهار کرد: همواره خدمت رسانی به بیماران جز رسالت‌های اساسی هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران بوده است.
وی افزود: در این راستا علاوه بر تجهیز بیمارستان‌های جدید الاحداث معرفی شده توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، ما در حال تجهیز بخش‌های مراقبت‌های ویژه قلبی و تنفسی، درمانگاه‌ها، بلوک های زایمانی، اتاق های عمل بخش مراقبت‌های ویژه اطفال، تجهیز مراکز تصویربرداری، بخش‌های اورژانس، درمانگاه های تخصصی و کسری تجهیزات بیمارستان ها هستیم.
رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: با توجه به مفاد ماده ۱ قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی به منظور توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی با تاکید بر رفع نیاز مناطق محروم و نیازمند و فراهم کردن تسهیلات لازم برای برخورداری همگان از خدمات درمانی از وظایف وزارت بهداشت برشمرده شده و هیأت امنای صرفه جویی ارزی بر این اساس نسبت به تجهیز مراکز درمانی در مناطق محروم اقدام کرده است.

همچنین ببینید

مصاحبه با علی شیخ زاده مشاور، مدرس و سخنران حرفه‌ای اصول مدیریت و بازاریابی

مصاحبه با علی شیخ زاده مشاور، مدرس و سخنران حرفه‌ای اصول مدیریت و بازاریابی باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *