بازگشت باشکوه سری فالوین چری با کانسپت Fulwin T11 + ویدیو

کانسپت T11 پیش‌نمایش یکی از ۱۱ خودرو جدیدی است که چری طی دو سال آینده با برند احیاء شده Fulwin در چین و دیگر بازارهای هدف خود عرضه خواهد کرد.

به اشترک بگذارید
چری با معرفی دو خودروی مفهومی متفاوت و مدرن، که یکی کراس‌اوور بزرگ پلاگین هایبرید است و دیگری، یک سدان بزرگ پلاگین هایبرید، از بازگشت سری فالوین خبر داد؛ البته این بار، سری فالوین شامل خودروهای انرژی نو (NEV) چری را شامل خواهد شد و طبق ادعای چری، قرار است طی دو سال آینده، روی هم رفته ۱۱ مدل خودرو تحت این سری در چین و دیگر بازارهای هدف این خودروساز چینی عرضه شود.
پیش‌نمایش یکی از این خودروهای آتی چری تحت زیربرند فالوین، در قالب خودروی مفهومی Fulwin T11 در رویداد شب انرژی نو چری فالوین ۲۰۲۳ به نمایش عموم درآمده است. همانطور که پیش‌تر هم از این خودرو گفته بودیم، چری فالوین T11 یک شاسی‌بلند هایبرید بزرگ است که تا اواخر ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد. این خودرو دارای پیشرانه ای از سری سوپرهایبرید کونپنگ چری است که از یک موتور مختص خودروهای هایبرید، گیربکس سه سرعته مختص خودروهای هایبرید، باتری مختص خودروهای هایبرید و یک سیستم مدیریت باتری تشکیل یافته.
به گفته چری، Fulwin T11 با این پیشرانه می‌تواند بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید و متوسط مصرف سوخت ترکیبی آن، صدی تنها ۴.۲ لیتر اعلام شده است. با وجود این ماهیت اقتصادی اما صفرتاصد خودرو ۴.۲۶ ثانیه اعلام شده که برای خودرویی با این ابعاد، خیره‌کننده است. نکته جالب‌توجه در پیشرانه این خودرو، قابلیت فست‌‎شارژ باتری‌‎هاست که به ادعای چری، شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصدی باتری‌ها را در تنها ۱۹ دقیقه انجام می‌دهد.
اگرچه نمونه به نمایش درآمده در شب انرژی نو چری فالوین ۲۰۲۳، فعلا یک نمونه نمایشی و به اصطلاح، کانسپت است، اما همین نمونه مفهومی نیز بیانگر رویکرد مدرن و متمایزی است که طراحان چری با استفاده از سطوح یکدست و فرم‌های ساده اتخاذ کرده‌اند و خروجی کار، خودرویی شکیل و بالارده را نشان می‌دهد.
خودرو Chery Fengyun T11 قرار است با دوربین ها و رادارهای متعدد برای سیستم های ایمنی همیار و همچنین سیستم نیمه‌خودران، ارائه شود و در کابین، دارای شش نمایشگر با کاربری مختلف به همراه یک همیار هوشمند مبتنی بر AI است. در ضمن، خبری از آینه‌های جانبی در این خودرو نیست و در عوض، از ترکیب دوربین در خارج از خودرو و نمایشگرهای کوچک در دو طرف داشبورد استفاده شده است.
انتهای پیام
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

همچنین ببینید

گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *