برگزاری ۱۴ سمپوزیوم در کنگره بین المللی بیماری های غدد

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم درباره جزئیات برگزاری کنگره توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی، در نشست خبری کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم گفت: محورهای کنگره شامل تمامی بیماری‌های حوزه غدد درون ریز و متابولیسم است؛ این حوزه شامل دو بخش فوق تخصصی و پزشکی حوزه‌ای است که از دید مخاطب عام به بیماری هورمونی شناخته می‌شود.
وی افزود: غددی که با این حوزه تخصصی مرتبط است در این کنگره بررسی می‌شوند؛ این غدد از غده هیپوفیز گرفته که تنظیم کننده سایر غددها است تا غدد تیروئید، لوزوالمعده و غدد جنسی در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
مدیر پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: این کنگره واجد امتیاز بازآموزی برای گروه‌های ذی نفع است و ۱۴.۷۵ امتیاز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: کنگره امسال نمایشگاه جانبی نیز دارد امسال ۵۷ سخنران داریم که از اساتید برجسته کشور و بین المللی هستند، ۱۴ سمپوزیوم و ۷ سخنرانی جامع در کنگره امسال داریم. ۲۲۶ مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است که از این بین ۲۴ مقاله به صورت ارائه شفاهی پذیرفته شدند، برخی از مقاله‌ها رد و برخی به عنوان پوستر در کنگره امسال به نمایش در می آیند.
هاشمی گفت: از کشورهای آمریکا و کشورهای اروپایی سخنران بین المللی داریم همچنین از آسیای جنوبی، هند و سنگاپور در کنگره امسال سخنرانی خواهیم داشت.

همچنین ببینید

مصاحبه با علی شیخ زاده مشاور، مدرس و سخنران حرفه‌ای اصول مدیریت و بازاریابی

مصاحبه با علی شیخ زاده مشاور، مدرس و سخنران حرفه‌ای اصول مدیریت و بازاریابی باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *