تعویض طلایی مجیدی یاد ژستد را زنده کرد

تعویض طلایی فرهاد مجیدی در بازی روز گذشته کلباء، پیروزی شیرین این تیم را برابر شارجه قطعی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کلباء در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی موفق شد به لطف گل های مهدی قایدی و آندرس وومبرگر از سد تیم قدرتمند الشارجه، نماینده آسیایی امارات گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
کلباء در شرایطی موفق شد مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات را شکست دهد که ببرها نیمه دوم را به بهترین شکل ممکن آغاز کردند و روی فرار تند و تیز مهدی قایدی و تک به تک شدن این بازیکن با گلر میهمان، به گل نخست بازی دست یابند.
البته دقایقی بعد، الشارجه به لطف گل عثمان کامارا توانست بازی را به تساوی بکشاند و شاگردان اولاریو کوزمین امیدوار شدند تا به لطف عناصر تهاجمی برجسته ای که در اختیار دارند، نتیجه بازی رفت را جبران کنند ولی تعویض طلایی مجیدی، رویای شارجه را به باد داد.
آندرس وومبرگر اسلوونیایی که تابستان امسال و با نظر فرهاد مجیدی از سن لورنزو آرژانتین به اتحاد کلباء آمده است، در دقیقه 67 جانشین لئاندرو اسپاداسیو شد و تنها چند دقیقه بعد موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.
پس از ارسال گوستاوو از سمت راست کلباء به روی دروازه میهمان، وومبرگر با یک ضربه سر دیدنی و غیر قابل مهار، توپ را به تور دروازه الشارجه چسباند تا ببرها یک بار دیگر از حریف نامدار خود پیش بیفتند و کار صعود خود را آسان تر کنند.
وومبرگر بلند قامت که برای تقویت خط حمله کلباء به امارات آمده، از لحاظ ظاهر و استایل شباهت جالب توجهی به رودی ژستد، مهاجم سابق استقلال دارد که او نیز در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به جمع آبی های پایتخت اضافه شد.
در واقع، گل وومبرگر که تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین و با یک ضربه سر روی ارسالی از سمت راست به ثمر رسید، به نوعی یادآور گل رودی ژستد در دربی پایتخت بود که او نیز چند دقیقه پس از اینکه به زمین مسابقه آمد، روی سانتر صالح حردانی، موفق به فتح دروازه پرسپولیس شده بود.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *