حضور موفق ۲ نوجوان ایرانی در مسابقه‌ای هنری در کره جنوبی

در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی دو نوجوان ایرانی مقام چهارم و جایگاه شایسته تقدیر را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا، مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی چندی قبل برگزار شد، موضوع این مسابقه هنری، «خودت را بکش ـ بگذار دنیا تو را بشناسد» بود.
این مسابقه که در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال برگزار شد دو هنرمند نقاش نوجوان ایران ـ النا کزازی ـ و ـ درسا همیانی ـ در این دوره از مسابقات که بیست و هفتمین دوره آن را پشت سر می‌گذاشت رتبه چهارم  و مقام شایسته تقدیر را کسب کردند.
فاطمه لطیفی ـ هنرمند نقاش ـ که خود در زمینه پرورش خلاقیت و آموزش نقاشی، کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند در این زمینه اظهار کرد: « به تجربه دیده‌ایم که هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی همیشه لیاقت کسب جایگاه‌های برتر در مسابقات نقاشی جهانی را داشته‌اند. من همیشه سعی کردم با هدایت هنرجوها، به آن‌ها کمک کنم تا به جایگاهی که لایقش هستند، برسند. به همین دلیل سعی دارم با شرکت دادن هنرمندان کودک و نوجوان در مسابقات بین‌المللی، همواره نام و هنر ایران زمین را به دید جهانیان برسانم.»

همچنین ببینید

عباس محمدیان بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق تاکید کرد

عباس محمدیان: ارتقای سطح کیفی تبلیغات صنایع فرهنگی و صنایع خلاق، تأثیر بسزایی در رشد ابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *