ستاره رئال: آماده‌ام جلوی مسی بدرخشم

رودریگو می داند که امید برزیلی ها در بازی برابر آرژانتین روی او است و تاکید کرد که باید در این بازی مراقب لیونل مسی باشند.

به گزارش “ورزش سه”، رودریگو گوئس، ستاره رئال مادرید، در حال آماده شدن برای هدایت خط حمله برزیل مقابل آرژانتین در بامداد چهارشنبه است.
برزیل پس از شکست 2-1 خارج از خانه مقابل کلمبیا، در بازی حساس مقدماتی جام جهانی 2026 در ریودوژانیرو به مصاف مدافع عنوان قهرمانی جهان می‌رود.
تلاش برزیل برای کسب سهمیه تحت تأثیر نتایج منفی و مشکلات مصدومیت قرار گرفته و پس از مصدومیت کاپیتان نیمار جونیور در فیفادی اکتبر، حالا وینیسیوس هم مصدوم شده است.
در واقع وضعیت در روزهای اخیر بدتر شده است، زیرا وینیسیوس جونیور پس از آسیب دیدگی همسترینگ، تا سال 2023 از میادین دور خواهد بود.پس از تست های پزشکی، وینیسیوس جونیور به مادرید بازگشت و دوره ریکاوری او تا فوریه ادامه خواهد داشت که ضربه ای برای باشگاه و کشورش بود. اینجا نقش رودریگو حیاتی خواهد بود.
او در آستانه بازی برابر آرژانتین گفت: «این بازی یکی از مهم ترین بازی های من برای برزیل خواهد بود. همه ما به خاطر مصدومیت وینیسیوس ناراحت هستیم و فکر می کنم از من انتظار بیشتری می رود. بازی برابر آرژانتین همیشه یک بازی سخت و غیرمنتظره است که در آن احترام زیادی بین دو تیم وجود دارد. فکر می کنم تا امروز این یکی از ۳ بازی مهم ملی من باشد.»
رودریگو در مورد مسی گفت: «آرژانتین بازیکنان خطرناک زیادی دارد و نمی توان انکار کرد که مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و باید خیلی مراقب او باشیم. من آماده این بازی هستم و می خواهم برای کشورم بدرخشم و برنده شویم.»
رودریگو در 19 بازی تیم ملی برزیل تنها 4 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل در برد 5-1 سپتامبر برابر بولیوی.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *