پدر پدیده جدید برزیل: نظافتچی پالمیراس بودم

داگلاس سوزا، پدر اندریک، می‌گوید آرزو داشته فوتبالیست شود و اینکه پسرش در 17 سالگی برای تیم ملی برزیل بازی می‌کند را بهترین هدیه خدا می‌داند.

به گزارش “ورزش سه”، اندریک جدیدترین ستاره تیم ملی فوتبال برزیل است. داگلاس سوزا، پدر مهاجم تیم پالمیراس که فصل آینده راهی رئال مادرید می‌شود، هنگام صحبت در مورد پسرش نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.
پدر ستاره جدید برزیل گفت:”من همیشه در زندگی با مشکلاتی روبرو بوده‌ام. به عنوان نظافتچی باشگاه پالمیراس کار می‌کردم. در سائوپائولو صبحانه و قهوه می‌فروختم و از هر کاری که انجام دادم حتی یک لحظه هم پشیمان نیستم. می‌دانم از هر کاری که دیروز انجام دادم امروز با دیدن پسرم در پیراهن تیم ملی تجلیل می‌شود. صحبت کردن در مورد آن دشوار است. همیشه می‌گویم که هیچ وقت گریه نمی‌کنم، اما راهی نیست که نتوانم، پسرم را ببینید که پیراهن تیم ملی را پوشیده است. این سورئال است. آیا این کار خداست؟”
داگلاس سوزا فاش کرد که او در کودکی و نوجوانی آرزوی فوتبالیست شدن را داشته است:”این یک داستان خانوادگی است که از گفتن آن خسته نمی‌شوم. این علاقه از پدرم به من سرایت کرد. سعی کردم فوتبالیست شوم اما در نهایت نتوانستم. من قبلاً از برازیلیا به سائوپائولو آمدم تا بازیکن شوم ولی آن فرصت را نداشتم. دیدن پسرم که پیراهن تیم ملی برزیل را در 17 سالگی پوشیده، چیزی بود که تا آخر عمر دوستش دارم. هیچ راهی وجود ندارد که این اتفاق بهترین هدیه خدا نباشد. برای همه چیز، برای کل زندگی‌ام و  همه چیزهایی که اتفاق افتاده، خداراشکر می‌کنم.”

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *