قطعه‌سازی مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی است

عصر خودرو- نماینده ویژه وزیر صمت اعلام کرد که قطعه‌سازی مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت صمت، «علی گلشنی» نماینده ویژه وزیر صمت در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته، نمایشگاه‌ها را تجلی‌گاه تولیدات ملی دانست و اظهار کرد: به نظرم با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته و همچنین برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور ازآن حمایت ویژه می‌شود، در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.
وی در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه قطعات خودرو مشهد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های قطعات خودرو ایران است.
نماینده ویژه وزیر صمت قطعه‌سازی را مهمترین ارکان تولید خودرو باکیفیت ملی عنوان کرد و افزود: قطعه‌سازهای خیلی خوب در این نمایشگاه با نوآوری‌های جدید حضور پیدا کردند و وقتی این اندازه از خودباوری و نوآوری وجود دارد، باعث امیدواری است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.
گلشنی در خصوص دلایل نداشتن خودرو ملی با کیفیت گفت: دلایلی که باعث کیفیت خودرو می‌شود، بسیار واضح است. به نظرم با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته و برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور از آن حمایت ویژه می‌شود، در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.
دانلود با کیفیت

همچنین ببینید

گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *