بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور در بازدید از پاسگاه پلیس راه آبعلی و محدوده پیست آبعلی بر روند تسهیل رفت‌وآمد خودروها و کنترل ترافیک این محدوده نظارت کرد.

به گزارش هنرمند نیوز، سردار سیدتیمور حسینی رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور امروز جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با روز هوای پاک ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در محدوده پیست آبعلی به‌دلیل توقفات و تراکم بالای خودرو، بر روند تسهیل رفت و آمد خودروها و کنترل ترافیک محدوده نظارت کرد.

سردار حسینی با توقف در مسیر عبور و مرور خوردوها در کنار مردم حضور پیدا کرد و با اشراف کامل بر ترافیک محدوده ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با شهروندان و رانندگان خودروهایی که در حال تردد بودند از باز شدن محور و تسهیل حرکت خبر داد.

وی همچنین از پاسگاه پلیس راه آبعلی – امامزاده هاشم (ع) بازدید کرد و در جریان روند ساخت و احداث این پاسگاه قرار گرفت.

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

رئیس پلیس راهور فراجا در این بازدید با نیروهای مستقر در پاسگاه ملاقات کرد و از وضعیت محور و پاسگاه جویا شد و بر تسریع تکمیل پاسگاه باتوجه به اهمیت آن تأکید کرد.

سردار حسینی سپس تدابیر خود را درخصوص برنامه‌ریزی برای هفته‌های آتی و تعطیلات پیش رو ازجمله ۱۳ رجب (ولادت امیرالمؤمنین)، دهه مبارک فجر و سفرهای نوروزی به رییس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران ابلاغ کرد و از وی و پلیس راهور ویژه شرق استان تهران خواست تا با آمادگی بهتر و مؤثر تلاش کنند تا شهروندان در ترافیک گرفتار نشوند.

گفتنی است جاده بین‌المللی هراز و محور ارتباطی آبعلی تا امام‏زاده هاشم (ع) دماوند ازجمله محورهای ارتباطی تهران و دیگر نقاط کشور به استان‏های شمالی است.

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

جاده هراز از حدفاصل دو شهر بومهن و رودهن از جاده فیروزکوه منشعب و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، رینه و لاریجان را پشت سر می‌گذارد و درنهایت به شهر آمل وصل می‌شود.

 

همچنین ببینید

کلیه پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ لغو شد

روابط عمومی فرودگاههای کشور : طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور ابطال پروازهای فرودگاه‌ مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *