هشدار جدی به قمی‌ها

با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، امروز سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل می باشند.

طبق این اطلاعیه، همچنین امروز سه شنبه کلیه کلاس های موسسات و آموزشگاه ها تعطیل خواهند بود.

ضمنا طبق توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر خواهند بود.

از اصناف و مدیران بخش خصوصی درخواست می شود به منظور کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا، ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد نیاز برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند درنظر گرفته شود.

همچنین معاونین استاندار و فرمانداران و بخشداران و مدیران برای هماهنگی در صورت نیاز در دسترس خواهند بود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همراهی مردم استان، تقاضا می شود در مصرف برق و استفاده از سیستم های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک‌ها نیز ملزم به قطع کامل سیستم‌های سرمایشی هستند.

همچنین ببینید

گنجی که فقط کچل ها دارند

اقتصادنیوز : کچل شدن و ریزش موهای سر، شاید از دید افرادی که دچار آن می شوند اتفاق خوشایندی نباشد، اما در عین حال دارای فوایدی است که تنها افراد کچل مشمول آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *