فقط یک بزرگترین داریم

به گزارش خبرگذاری تسنیم، درحالیکه امسال هم دیوید تیلور آمریکایی موفق شد برای چهارمین بار حسن یزدانی را شکست دهد، اما این موضوع چیزی از محبوبیت کشتی‌گیر ایرانی در بین طرفداران کشتی در سراسر جهان و همچنین جذابیت او نزد پیج اینستاگرامی اتحادیه جهانی کم نکرد.

پیج اینستاگرام اتحادیه جهانی با انتشار فیلمی از استقبال باشکوه مردم از حسن یزدانی در بازگشت از مسابقات و کسب مدال طلا، نوشت: «چیزهای بزرگ زیادی وجود دارد، اما فقط یک بزرگترین داریم»

«The Greatest» لقبی است که اتحادیه جهانی کشتی در چند سال اخیر به حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو داده است.

حسن یزدانی با دو مدال طلا و نقره المپیک و 6 مدال جهانی اکنون رکورددار تعداد مدال در بین قهرمانان ایرانی است. او با کسب مدال نقره جهان در سال 2022 رکورد جهان پهلوان تختی را شکست.

یزدانی همچنان یکی از امیدهای کشتی برای افزایش تعداد مدال‌های جهانی و المپیکش هست تا رکورد جدیدی از خود بر جای بگذارد.

این کشتی‌گیر در پاریس شانس این را خواهد داشت که کشتی را صاحب قهرمانی دو طلایی کند.

همچنین ببینید

راه‌های برقراری ارتباط مثبت بین والدین و کودک

والدین بایستی ارتباط صمیمی و مؤثر را در سنین پایین کودک آغاز کنند. زمانی که کودک سوالی داشته باشد و یا تمایل به صحبت کردن داشته باشد، پدر و مادر باید برای پاسخ‌گویی به کودک آماده و حاضر باشند. همچنین والدینی که عشق و درک زیادی نسبت به کودکان خود دارند، زمینه را برای برقراری ارتباط مؤثر آماده می‌کنند. کودکانی که از جانب والدین مورد حمیت قرار می‌گیرند بیشتر تمایل دارند که احساسات و نگرانی‌های خود را با والدین به اشتراک بگذارند. والدین بایستی علاقه خود را به صورت کلامی و غیر کلامی به کودک نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *