پیش‌بینی مدودف از زمان مرگ زلنسکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه مدعی شد که ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین ممکن است به سرنوشت دیکتاتور نازی آدولف هیتلر دچار شود.

 این اظهارات در پاسخ به پیشنهاد زلنسکی مبنی بر اینکه مقامات کرملین با “پایان غم انگیز” روبرو خواهند شد، بیان شد.

مدودف قبل از مقایسه رئیس‌جمهور اوکراین با هیتلر که در مراحل پایانی جنگ جهانی دوم با یورش نیروهای شوروی به برلین خودکشی کرد، در تلگرام نوشت: «ما نمی دانیم چه کسی به کدام پایان خواهد رسید».

رهبر سابق روسیه همچنین زلنسکی را به “آرزوی مرگ برای همه در کرملین” متهم کرد.

اظهارات او در پاسخ به مصاحبه‌ای بود که روز جمعه توسط بی‌بی‌سی منتشر شد، که در آن زلنسکی اظهار داشت: «باور کنید، کسانی که در کرملین هستند… پایان بدی خواهند داشت». رئیس جمهور اوکراین تمایل خود را برای از بین رفتن سریع رهبری فعلی روسیه ابراز کرد و مدعی شد که آنها “مسلماً به مرگ طبیعی نخواهند مرد.”

مصاحبه با زلنسکی کمتر از دو هفته پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین به کرملین انجام می شود که مسکو آن را یک سوء قصد علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اقدامی تروریستی توصیف کرد. رهبر روسیه در زمان حادثه در کرملین نبود. روسیه کی یف را به سازماندهی این حمله متهم کرد و گفت که این حق را برای خود محفوظ می داند که هر طور که صلاح می داند پاسخ دهد. اوکراین هرگونه دخالت در این حادثه را رد کرد، اگرچه این حمله باعث شد مدودف خواهان “برکناری فیزیکی” زلنسکی شود.

رئیس اطلاعات کی‌یف، کریل بودانوف، بعداً قول داد تا «به کشتار روس‌ها در هر کجا» تا «پیروزی کامل» اوکراین ادامه دهد. کرملین این بیانیه را “واقعاً شنیع” توصیف کرد و گفت که این تاییدی است که کی‌یف در سازماندهی حملات تروریستی دست داشته است.

همچنین ببینید

کنایه عجیب و سنگین پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر

پدر حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاحبه جدید خود کنایه‌ای به علیرضا دبیر زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *