این اسپانیایی جانشین گورادیولا می‌شود

مدیر ورزشی خیرونا اطمینان دارد روزی که پپ گواردیولا از سیتی برود، میچل، مربی فعلی خیرونا، می‌تواند جانشین خوبی برای او باشد.

به گزارش “ورزش سه”، کیکه کارسل، مدیر ورزشی خیرونا، در مصاحبه با اسپورتیو کاتالان، اظهار داشت که میچل سانچز، سرمربی تیم، قابلیت هدایت باشگاه بزرگی مانند منچسترسیتی را دارد، اگرچه او تاکید کرد که سرمربی اهل مادرید هنوز برای رسیدن به این مرحله نیاز به زمان دارد.
کارسل، مدیر ورزشی تیم کاتالان، که متعلق به سیتی گروپ است، گفت: «میچل از خیرونا تیمی ساخته که شبیه به سیتی پپ گواردیولا بازی می‌کند. او قطعا می‌تواند روزی جانشین پپ شود، اما ابتدا باید گواردیولا یک تصمیم قطعی در مورد آینده‌اش بگیرد. روزی که او از سیتی برود، میچل برای جانشینی‌اش آماده خواهد بود.»
کارسل ادامه داد: «من میچل را در تیم خوشحال می‌بینم و با قراردادی که دارد، مشتاق برای ادامه این پروژه بزرگ است. البته فشارها در خیرونا با فشارهایی که ممکن است روی یک نیمکت بزرگتر داشته باشد متفاوت است. با این حال از نظر من این هم مشکلی برای او نخواهد بود.»
لازم به ذکر است که میچل خیرونا را کاملا متحول کرده و این تیم را بالاتر از رئال، بارسا و اتلتیکو پس از 13 هفته صدرنشین لالیگا کرده است.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *