جمالپور: نماینده خوزستان شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر کشتی فرنگی است

رییس هیات کشتی خوزستان از برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی در اهواز خبر داد.

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام موافقت فدراسیون کشتی با میزبانی اهواز از مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: با توجه به میزبانی خوب اهواز از رقابت‌های مقدماتی دور رفت لیگ کشتی باشگاه‌های کشور و تجربه بالای استان خوزستان از رقابت‌های ملی و بین‌المللی، درخواست خود را برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی به فدراسیون کشتی ارائه کردیم که در نهایت فدراسیون با این درخواست موافقت کرد.
رییس هیات کشتی خوزستان، افزود: با همکاری و حمایت همه جانبه آقای علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، به دنبال این هستیم که این‌بار نیز میزبانی شایسته‌ای را از این مسابقات داشته باشیم.
وی درباره زمان برگزاری این رقابت‌ها، گفت: رقابت‌های مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی از صبح چهارشنبه ۸ آذر در سالن گیت بوستان شهر اهواز با حضور ۴ تیم برتر مرحله نهایی لیگ آغاز می‌شود و تیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران به عنوان نماینده خوزستان در این مسابقات، شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی خواهد بود.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *