لزوم افزایش سطح همکاری‌های پلیس ایران و سوریه

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر سوریه در ایران بر افزایش سطح همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: هیچ‌گونه مانعی در راستای همکاری دو کشور وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، «شفیق دیوب»، سفیر سوریه در تهران با حضور در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا دیدار و گفت‌وگو کرد.
رادان در این دیدار با اشاره به سطح همکاری‌های خوب پلیسی بین دو کشور ایران و سوریه ،تاکید کرد: به تمام همکارانم در بخش‌های مختلف پلیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردم که از تمام توان خود برای ارتقای سطح همکاری‌ها با پلیس سوریه استفاده کنند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار بر لزوم افزایش سطح همکاری پلیسی دو کشور تاکید کرد و گفت: هیچ‌گونه مانعی در راستای همکاری دو کشور وجود ندارد.
رادان اضافه کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در زمینه توسعه فناوری، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، انتقال تجربیات آموزشی و پلیس سایبری با پلیس سوریه همکاری داشته باشد.
وی همچنین به پیروزی‌های جبهه مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: دشمن در تمام صحنه‌ها شکست خورده است و ما از فتح رزمندگان مقاومت احساس غرور می‌کنیم.
شفیق دیوب، سفیر سوریه در ایران نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر کشور سوریه به سردار رادان، گفت: مشتاقیم همکاری‌های خود را در تمام زمینه‌ها با جمهوری اسلامی ایران گسترش دهیم.
وی با بیان این که پلیس جمهوری اسلامی ایران می تواند در تمام زمینه های امنیتی، انتظامی با سوریه همکاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: خواهان این هستیم که از تجربیات پلیس ایران در برقراری نظم و امنیت در کشورمان بیشترین بهره را داشته باشیم.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سفیر سوریه در ایران همکاری پلیسی بین دو کشور را سازنده ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم سوریه بوده و از هیچ کوششی برای برقراری امنیت در کشورمان دریغ نکرده است.

همچنین ببینید

این ۳ استان کشور تقسیم می شوند

معاون پارلمانی رئیسی گفت: جمعیت تهران یک جمعیت فوق العاده‌ای است و رسیدگی به شهرهای اطراف تهران باید با جدیت بیشتری باشد چراکه مسائل خاص اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گاهی اوقات امنیتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *