امیر قلعه نویی راه پیروزی برابر هنگ کنگ را به رضا عنایتی یاد داد

تیم ملی فوتبال کشورمان برابر هنگ کنگ 4-0 برنده شد و یک نتیجه خوب برای استارت کار تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی محسوب می شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان برابر هنگ کنگ 4-0 برنده شد و یک نتیجه خوب برای استارت کار تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی محسوب می شود.
به گزارش طرفداری، برد 4-0 برابر هنگ کنگ در دیداری که می شد 10-0 هم تمام شود به راحتی تفاوت سطح فنی فوتبال ایران و هنگ کنگ را نمایان می سازد، ایران همواره باید همین فاصله را با فوتبال هنگ کنگ داشته باشد.
برد 4-0 برابر هنگ کنگ در حالی رقم خورد که فوتبال ما در بازیهای آسیایی 2022 برابر همین تیم ملی هنگ کنگ در رده امیدها بازنده شد، تازه تیم ملی فوتبال امید ما با تمام امکانات خود و بهره مندی از بازیکنان بالای 23 سال به عنوان بازیکنان کمکی در این مسابقات شرکت کرده بود.
تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتیجه 4-0 برنده شد، بی تردید اگر تیم ملی فوتبال کشورمان از فرصت های خود به درستی بهره می برد در این بازی می توانستیم تعداد گل های زیادی بزنیم، در بازیهای آسیایی هم ما انتظار نداشتیم که برابر تیمی مثل هنگ کنگ 5-0 برنده شویم و برد 1-0 را هم از شاگردان تیم عنایتی قبول داشتیم اما او راه بردن تیم ملی هنگ کنگ را بلد نبود تا فوتبال ایران برای اولین بار برابر تیم ملی هنگ کنگ در سطوح بزرگسالان یا امیدها و به بیانی درست برای اولین بار در رقابت های درجه اول قاره مثل جام ملتهای آسیا و بازیهای آسیایی بازنده شود.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *