به رئال برای خرید این ستاره کمک نمی‌کنم!

ویلی سانیول، ستاره فرانسوی سابق بایرن و مربی حال حاضر گرجستان، شایعات گفت‌وگو با کارلو آنچلوتی در مورد خویچا کواراتسخلیا را رد کرد.

به گزارش “ورزش سه”،  کواراتسخلیا از فصل گذشته بود که نامش را بر سر زبان ها انداخت. او با رقمی پایین راهی ناپولی شد و هیچکس تصور نمی کرد به یکی از ستاره های برتر تیم و فوتبال ایتالیا تبدیل شود. کواراتسخلیا ولی بی نهایت درخشید و توانست نقش مهمی در قهرمانی ناپولی ایفا کند. او اعتراف کرده از کودکی هوادار رئال است و عاشق بازی های گوتی بود.
شایعات در مورد انتقال احتمالی او به رئال در فصل بعد نیز شنیده می شود و اینکه اخیرا کارلو آنچلوتی با ویلی سانیول نیز در این مورد حرف زده است.
سانیول 46 ساله که در نشست خبری بازی گرجستان-اسپانیا شرکت کرده بود، به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: «می گویند من بزرگترین متحد آنچلوتی برای انتقال کواراتسخلیا هستم اما این دروغ است. بله من زمانی دستیار کارلتو در بایرن بودم و ارتباط خوبی با او دارم اما هرگز از من در مورد کواراتسخلیا سوال نکرده و این شایعات صحت ندارند.»
سانیول ادامه داد: «ما اینجا در مورد انتقال بازیکن حرف نمی زنیم. کواراتسخلیا بازیکنی بزرگی است و همین حالا نیز در باشگاهی بزرگ بازی می کند اما طبیعی است که او هم رویای پیوستن به یک باشگاه بزرگتر مثل رئال، بارسا یا بایرن را داشته باشد و بخواهد برای عناوین مهمتر مبارزه کند. این بهترین اتفاقی است که می تواند برای یک بازیکن رخ بدهد و از این جهت درک می کنم بخواهد روزی ناپولی را ترک کند.»

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *