کتاب «شُهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» فردا دوشنبه ۲۹ آبان در پنجاه و نهمین نشست کرسی یونسکو در فرهنگ و فضای مجازی معرفی و بررسی می شود.
کتاب «شُهرگی؛ واکاوی پدیده سلبریتی» برای نخستین بار خرداد سال ۱۴۰۲ از سوی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها منتشر شده است. نویسنده در این کتاب با بررسی جامعهشناختی و روانشناختی پدیده سلبریتی، به ساز و کارهای کنش و اثرگذاری آن بر جامعه و نقش رسانهها در تقویت سواد رسانهای مخاطبان در مواجهه با پیامدهای منفی و بهرهگیری از آثار مثبت احتمالی این پدیده میپردازد.
اینبرنامه فردا دوشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در تالار ایان واقع در خیابان کارگر شمالی، بین خیابان پانزدهم و شانزدهم، پردیس شمال دانشگاه تهران، دانشکده مطالعات جهان، طبقه اول شرقی برگزار میشود.