برگزاری ۱۴ سمپوزیوم در کنگره بین المللی بیماری های غدد

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم درباره جزئیات برگزاری کنگره توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی، در نشست خبری کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم گفت: محورهای کنگره شامل تمامی بیماری‌های حوزه غدد درون ریز و متابولیسم است؛ این حوزه شامل دو بخش فوق تخصصی و پزشکی حوزه‌ای است که از دید مخاطب عام به بیماری هورمونی شناخته می‌شود.
وی افزود: غددی که با این حوزه تخصصی مرتبط است در این کنگره بررسی می‌شوند؛ این غدد از غده هیپوفیز گرفته که تنظیم کننده سایر غددها است تا غدد تیروئید، لوزوالمعده و غدد جنسی در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
مدیر پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: این کنگره واجد امتیاز بازآموزی برای گروه‌های ذی نفع است و ۱۴.۷۵ امتیاز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: کنگره امسال نمایشگاه جانبی نیز دارد امسال ۵۷ سخنران داریم که از اساتید برجسته کشور و بین المللی هستند، ۱۴ سمپوزیوم و ۷ سخنرانی جامع در کنگره امسال داریم. ۲۲۶ مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است که از این بین ۲۴ مقاله به صورت ارائه شفاهی پذیرفته شدند، برخی از مقاله‌ها رد و برخی به عنوان پوستر در کنگره امسال به نمایش در می آیند.
هاشمی گفت: از کشورهای آمریکا و کشورهای اروپایی سخنران بین المللی داریم همچنین از آسیای جنوبی، هند و سنگاپور در کنگره امسال سخنرانی خواهیم داشت.

همچنین ببینید

گرمای زمین بر اثر کاشت درخت در مکان‌های نامناسب بیشتر می‌شود

در برخی موارد، وجود درختان بیشتر باعث می شود که نور خورشید کم تر از سطح زمین منعکس شود و گرمای بیشتری توسط سیاره جذب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *