مدیرکل روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران با تأکید بر اینکه "هیچ کدام از مدیران این پالایشگاه دستگیر نشده‌اند"، گفت: تخلف رخ‌داده در پالایشگاه تهران در ماه‌های گذشته، کار یک شرکت پیمانکار بوده که خود پالایشگاه این موضوع را کشف و اطلاع‌رسانی کرده است.

تخلف در پالایشگاه تهران کار شرکت پیمانکار بوده/ خود پالایشگاه خبر تخلف را به نهادهای نظارتی اطلاع داد

مدیرکل روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران با تأکید بر اینکه “هیچ کدام از مدیران این پالایشگاه دستگیر نشده‌اند”، گفت: تخلف رخ‌داده در پالایشگاه تهران در ماه‌های گذشته، کار یک شرکت پیمانکار بوده که خود پالایشگاه این موضوع را کشف و اطلاع‌رسانی کرده است.

شاکر خفایی، مدیرکل روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: هیچ کدام از مدیران این پالایشگاه دستگیر نشده‌اند.
وی افزود: موضوع مورد اشاره در اخباری که در این خصوص در رسانه‌ها منتشر شده، مربوط به تخلفی است که توسط یکی از شرکت‌های پیمانکار در پالایشگاه تهران رخ داده، موضوع مربوط به چند ماه پیش است که خود پالایشگاه این موضوع را کشف کرده و به نهادهای نظارتی و قضایی اطلاع داده و با پیمانکار متخلف نیز برخورد شده است.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

خبر خوشحال کننده رئیس جمهور برای کارگران

اقتصاد 100- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ابراز تاسف از مطالبات انباشته معلولان در دولت‌های پیشین، تصریح کرد: سال گذشته ۴۰ درصد و امسال ۳۰ درصد به مستمری معلولان افزوده شد و خوشبختانه در حال حاضر هیچ شخصی در صف انتظار دریافت مستمری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *