هشدار جدی به رئال: بی‌خیال وینیسیوس شوید!

دکتر پدرو ریپول، پزشک سرشناس در بین تیم‌های اسپانیایی، به رئال مادرید هشدار داد که برای بازگشت وینیسیوس جونیور عجله نکند.

به گزارش “ورزش سه”، وینیسیوس جونیور برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر راهی این کشور شده بود که در بازی برابر کلمبیا به شدت مصدوم شد. او در همان دقایق ابتدایی بازی از زمین بیرون رفت و شرایط و اظهاراتش پس از این دیدار نشان می‌دهد که اوضاع وخیم است و این بازیکن احتمالا برای مدتی طولانی از میادین دور باشد که خبر بسیار بدی برای رئال مادرید بود. این بازیکن بلافاصله به مادرید برگشت تا روند درمان و ارزیابی شرایطش را تحت نظر پزشکان رئال شروع کند و روز گذشته اعلام شد که او به مدت دو ماه و نیم قادر به همراهی این تیم در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.
حالا دکتر ریپول هشداری جدی به رئال مادرید داده و به آنها اعلام کرده که اگر به صورت کامل به وینی زمان ندهند، شاید مشکلات بیشتری در آینده گریبانگیر این بازیکن و آنها شود. او در این باره به خبرنگاران گفت:« وینیسیوس حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود. او از ناحیه ماهیچه‌ای مصدوم شده که باعث می‌شود سرعت بیشتری داشته باشد. باید زمان مورد نیاز را به او داد. اگر در این مصدومیت با آرامش پیش نروید، ریسک 30 درصدی وجود دارد که مصدومیت تشدید شود.»

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *