پرستاری، حرفه‌ای انسانی و اسلامی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه بهبودی حال بیماران مرهون تلاش پرستاران و کادر درمان است، گفت: شغل پرستار، حرفه‌ای انسانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین تجلیل از پرستاران که صبح امروز (یکشنبه) در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: بخش مهم بهبودی حال بیماران مرهون تلاش پرستاران و کادر درمان است
امیر واحدی با بیان اینکه شغل پرستار، حرفه‌ای انسانی و اسلامی است، افزود: بیمارستان بعثت با تلاش پرستاران و کادر درمان اقدامات مهمی در جهت بهبود حال بیماران داشته است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جامعه پرستاری و مدافعان سلامت در دوران ویروس منحوس کرونا، میدان مقابله را خالی نکردند، گفت: پرستاران و مدافعان سلامت در جهت بهبودی حال بیماران در دوران کرونا از جان خود و خانواده‌شان گذشتند تا با خدمت طاقت‌فرسا در آن روزهای سخت و نفس‌گیر، جان مردم را نجات دهند و از این میدان سربلند بیرون آمدند.

همچنین ببینید

قدرت ایران موجب عقب‌نشینی آذربایجان شد

با وجود افزایش فشار ایران در یکی دوسال اخیر، به نظر می‌رسد، آذربایجان از احداث کریدور زنگه‌زور صرف‌نظر کرده است. علاوه براین، عملیات اخیر ایران در پاسخ به اسرائیل در این انصراف نیز بی‌تاثیر نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *