کریستین ویری: اینتر فوتبال اروپایی بازی می کند؛ الگری نتیجه را بیش از خلق موقعیت دوست دارد

بوبو ویری معتقد است که اینتر فوتبال اروپایی بازی می‌کند و یوونتوس نیز مهاجمین قدرتمندی در اختیار دارد

طرفداری | کریستین ویری، بازیکن سابق یوونتوس و اینتر، درباره دیدار این دو دشمن قدیمی که به دربی ایتالیا معروف است صحبت کرده است. ویری اعتقاد دارد اینتر تیمی قدرتمند در اختیار دارد و اختلاف دو امتیازی این تیم با یوونتوس رده دومی، اختلاف واقعی دو تیم را نشان نمی‌دهد.
مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره دیدار این دو تیم و سبک بازی الگری و اینزاگی صحبت کرد.
نه، اینتر فوتبال و بازی‌های زیبایی انجام می‌دهد و امتیازهای از دست رفته مقابل ساسولو و بولونیا غیر عادی است: بیایید حداقل دو امتیاز به اینتر اضافه کنیم تا فاصله دو تیم واقعی‌تر شود. هر چند بازی پایاپای با اینتر بسیار دشوار است اما یووه به این سادگی‌ها بی خیال نمی‌شود. یوونتوس فوتبال فشرده‌ای بازی می‌کند.
اینتر در صورت پیروزی اختلاف خود را با یوونتوس به ۵ می‌رساند. اگر یووه برنده شود به تنهایی در صدر جدول قرار می‌گیرد. اگر برای بردن چنین مسابقه‌ای تلاش نکنید، پس چه مسابقه‌ای برای شما اهمیت دارد؟ اگر دو تیم برای پیروزی بازی کنند، مسابقه جذابی را شاهد خواهیم بود.
یووه 10 گل کمتر از اینتر به ثمر رسانده است؟ اینها اعداد هستند، اما امتیازها نیز اعداد هستند و اینتر دو امتیاز بیشتر دارد. اینتر در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد و آنجا نوع دیگری از فوتبال بازی می‌شود، دقیقا همان چیزی که اینتر دنبال آن است. نراتزوری همیشه برای برد بازی می‌کند، حمله می‌کند، موقعیت‌های گلزنی خلق می‌کند و در ایتالیا و اروپا برای گلزنی تلاش می‌کند.
برای من، اینتر، میلان و یووه موظف به پیروزی هستند، اما همچنین باید خوب بازی کنند: آنها یک وظیفه اضافی دارند. من دوست دارم یووه‌ای ببینم که بهتر بازی می‌کند. چه شما دوست داشته باشید یا نه، الگری نتیجه را بیشتر از خلق موقعیت گلزنی دوست دارد. شاید هر مسابقه اینگونه نباشد اما تقریبا همینطور است. با این حال او ۴ مهاجم قدرتمند دارد و شاید مهاجمان دیگری نیز به ترکیب آنها اضافه شود. اگر یووه بازیکنان قدرتمندی به خدمت بگیرد برای قهرمانی رقابت می‌کند.
آیا آنها راضی هستند؟ باید از خودشان بپرسید. این واقعیت که آنها دوم هستند و برای اسکودتو می‌جنگند قطعا برای آنها خبر خوبی است، پس بله.
گفتنی است که یوونتوس یکشنبه ۵ آذر، ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان اینتر خواهد بود.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *