تیم ملی با خاطره خوب در ورزشگاه شیک تاشکند

ورزشگاه مدرن شهر تاشکند روز سه‌شنبه میزبان دیدار حساس ایران و ازبکستان خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، اعضای تیم ملی ایران شب گذشته در شرایطی راهی تاشکند ازبکستان شدند که روز سه شنبه در دومین بازی از مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 باید مقابل تیم ملی این کشور قرار بگیرند.
ایران و ازبکستان در طول تاریخ بارها مقابل یکدیگر قرار گرفتند و حالا یکبار دیگر شاهد این نبرد خواهیم بود. اگرچه تیم ایران معمولا مقابل ازبکستان برنده بوده اما این حریف خطرناک بارها مشکلاتی را در طول بازی ها برای تیم ملی درست کرده و حالا این امیدواری وجود دارد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی بار دیگر با شکست ازبکستان موج شادی را برای ایرانیان به ارمغان بیاورند.
ایران و ازبکستان در شرایطی روز سه شنبه در ورزشگاه ملی تاشکند مقابل همدیگر قرار می‌گیرند که امیر قلعه‌نویی و شاگردانش حدود 4 ماه پیش با این تیم بازی کردند. در فینال تورنمنت کافا که به میزبانی ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد، تیم ملی ایران در ورزشگاه ملی تاشکند مقابل میزبان قرار گرفت و با برد یک بر صفر در آن دیدار جشن قهرمانی برپا کردند.
جام قهرمانی کافا که روی دست امیر قلعه‌نویی بالا رفت، جامی بود که بعد از 16 سال در یک تورنمنت برای تیم ملی ایران به دست آمد. حالا سرمربی تیم ملی با این خاطره خوب نفراتش را به تاشکند برده و امیدوار است بعد از حدود 4 ماه بار دیگر طعم پیروزی را در ازبکستان بچشد.
تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی در جام ملت های آسیا 2007 نیز ازبکستان را شکست داد و حالا این سرمربی برای سومین بار روی نیمکت ایران با ازبک ها روبه رو می‌شود. دیداری که پیروزی در آن می تواند راه صعود به مرحله دوم انتخابی جام جهانی را هموارتر کند.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *