کودک ۱۶ ساله ده گل به لیورپول زد!

آرسنال با نتیجه ۱۴-۳ در فوتبال جوانان از سد لیورپول گذشت‌.

به گزارش ورزش سه، متولد نوامبر ۲۰۰۷ اما ستاره‌ای که باید در دهه ۲۰۰۰ یکه تازی می‌کرد؛ این عنوانی است یان رایت در ستاری از چیدو اوبی مارتین استفاده کرد، بازیکنی که نه تنها در تمرینات تیم اصلی آرسنال حضور دارد بلکه در این هفته از مسابقات جوانان کاری اعجاب انگیز را مقابل لیورپول انجام داد.
او نه تنها میکل ارتتا، بلکه تمام کارشناسان و طرفداران آرسنال را به وجد آورده اما حالا این بازیکن که در ماه قبل مقابل ساوت‌همپتون برای نخستین بار هت‌تریک کرد حالا عملکردی مقابل لیورپول داشته که صرفا در فیفا و PES می‌شود انجام داد؛ در یکی از دیدارهای این هفته آرسنال، لیورپول را با نتیجه ۱۴-۳ شکست داد و او با زدن تنها ده گل، یگانه مرد این نبرد محسوب می‌شود.او که متولد دانمارک است و حتی برای تیم زیر ۱۷ سال دانمارک به میدان رفته، در ۹ بازی ۷ گل به ثمر رسانده است.
یاسپر میکلسن سرمربی این تیم درباره او گفته:«وقتی به «چیدو» نگاه می‌کنید، او شبیه کسی نیست که پانزده سال سن دارد. اول از همه، او فیزیک بدنی خوبی دارد که به عنوان یک بازیکن فوتبال واقعاً مفید است. او بزرگ و قوی است، اما به طور معقولی چابک است.»
حال بایستی نام او را در ذهن خود داشته باشیم و در آینده ببینیم سرنوشت کسی که گل به لیورپول زده چه خواهد شد.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *