سرالکس گفت این پول را بگیر و بازنشسته شو!

پل مک گراث، بازیکن سابق منچستریونایتد، تایید کرد که سرالکس فرگوسن با پیشنهاد 115 هزار یورویی خواستار خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال بود!

به گزارش “ورزش سه”، عجیب به نظر می‌رسد اما سر الکس فرگوسن به پل مک گراث، مدافع سابق منچستریونایتد، 115 هزار یورو پیشنهاد داده بود تا از فوتبال خداحافظی کند!
مک گراث که در آن زمان 29 سال داشت، فاش کرد که مربی سابقش این پیشنهاد را به او ارائه کرده تا عادت نوشیدن الکل را در تیمش متوقف کند. ملی پوش ایرلندی البته این پیشنهاد را نپذیرفت و به استون ویلا پیوست و در آنجا به موفقیت بزرگی دست یافت.
او گفت:”سر الکس من را به اتاق خود برد و گفت ما دوست داریم فوتبال بازی نکنی! به همین سادگی. او گفت که حاضرند هستند 115 هزار یورو به من بدهند تا به طور کلی فوتبال را کنار بگذارم و به ایرلند برگردم. من به آن پیشنهاد فکر کردم چون 115 هزار یورو در آن زمان پول بسیار زیادی بود.
اما من با [هم تیمی‌هایش] کوین موران و برایان رابسون صحبت کردم و گفتم می خواهم فوتبال بازی کنم چون فکر می‌کردم هنوز هم می‌توانم کاری در فوتبال انجام دهم. بنابراین گوردون تیلور، که در اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای بود، به سراغ سر الکس رفت و گفت:”پل دارد بازی می‌کند، شما می‌توانید او را جریمه کنید، می‌توانید کاری را که می‌خواهید انجام دهید، اما او قرار است فوتبال بازی کند. چه در یونایتد چه در تیم دیگر.”
این مدافع سپس در تابستان سال 1989 یونایتد را ترک کرد و به استون ویلا پیوست. او بیش از 250 بازی برای این باشگاه انجام داد و اعتراف کرد که از ترک شیاطین سرخ تعجب نکرده است.
او گفت:”این واقعاً شوکه کننده نبود، زیرا ما در آن زمان خیلی کم بازی می‌کردیم. من در خوش‌گذرانی زیاده‌روی کردم و بنابراین درست بود که از تیم خارج شوم.”

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *