واکنش ایلان ماسک به قتل کودکان در غزه

ایلان ماسک میلیاردر و کارآفرین آمریکایی ضمن حمایت از یک مسیر جایگزین برای برقراری صلح بین رژیم صهیونیستی و حماس در غزه مدعی شد، کمک به مردم غزه در واقع خنثی کردن تمایلات حماس در برانگیختن مخالفت با رژیم صهیونیستی را از بین می‌برد.

وی همچنین در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: «حماس واقعا به دنبال انجام بدترین اقدامات بود تا اسرائیل را به بدترین واکنش وادار کند و سپس از این واکنش تهاجمی اسرائیل برای برگزاری تجمعات جهان اسلام برای مساله غزه و فلسطین بهره بگیرد. این کاری است که آنها در انجامش موفق شدند!»

به نقل از پایگاه خبری هیل، ماسک همچنین گفت: بنابراین، فکر می‌کنم باید یک اقدام متناقضی صورت گیرد حتی اگر مشکل هم باشد این است که من پیشنهاد می‌کنم اسرائیل شفقت بسیار قابل توجهی را از خود نشان دهد. این دقیقا کاری است که هدف حماس را خنثی می‌کند.

ایلان ماسک همچنین گفت: گفتمانی درباره ایجاد یک بیمارستان صحرایی وجود دارد. پیشنهاد چنین کاری را دادم. می‌دانید که آب آشامیدنی، غذا و دارو در غزه ضروری است. همچنین بمباران غزه توسط اسرائیل اثری عکس دارد و باعث ایجاد مقاومت بیشتر به جای توقف درگیری می‌شود.

این میلیاردر آمریکایی افزود: هر عضوی از حماس را بکشید، می‌دانید چند نفر عضوش می‌شوند؟ اگر فرزند هرکسی را در غزه بکشید، باعث می‌شوید تا اعضای جدیدی به حماس افزوده شود.

ماسک پیشتر نسبت به خطر احتمالی تشدید درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی هشدار داده و گفته بود، این مساله می‌تواند به راحتی به جنگ سوم  جهانی منجر شود.

این اظهارات در میانه افزایش درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه مطرح شده‌است. رژیم صهیونیستی با وقفه موقت چهار ساعته با هدف کمک به غیرنظامیان موافقت کرده بود.

همچنین ببینید

کنایه عجیب و سنگین پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر

پدر حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاحبه جدید خود کنایه‌ای به علیرضا دبیر زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *