ادامه بلندپروازی‌های عربستان: ژانویه داغ در راه است

به گفته مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ عربستان سعودی، آنها در پنجره‌های نقل و انتقالات آتی به دنبال جذب بازیکنانی در بالاترین سطح خواهند بود.

به گزارش “ورزش سه”، طبق اعلام فیفا، باشگاه‌های عربستان سعودی در تابستان ۸۱۳ میلیون یورو برای جذب بازیکنان خارجی سرمایه‌گذاری کردند.
اگر پیشنهاد تیم‌های عربستانی برای محمد صلاح از لیورپول و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن پذیرفته می‌شد، ممکن بود این مبلغ به مراتب بیشتر باشد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ عربستان، اذعان کرد که لیگ در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی رویکردی تهاجمی داشته است و اکنون تاکید بر اضافه کردن بازیکنان با کیفیت بالا به خریدهای تابستانی است.
با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تیم‌های عربستانی علاقه‌‌شان را به جذب رافائل واران و جیدون سانچو از منچستر یونایتد افزایش داده‌اند. همچنین انتظار می‌رود که الاتحاد تلاش دیگری برای جذب محمد صلاح انجام دهد. پیشنهاد ۱۷۰ میلیون یورویی آنها در سپتامبر برای مهاجم لیورپول رد شد.
امنالو گفت:«از هر پیشرفتی در ترکیب هر باشگاهی استقبال می‌کنیم. ما معتقدیم که بازیکنان ورودی باید در بالاترین سطح باشند و از باشگاه‌هایی که خریدهایی این چنین داشته باشند کاملا حمایت می‌کنیم. ما در ژانویه نیز حمایت‌های‌مان برای آوردن بازیکنان سطح بالا را ادامه می‌دهیم.»

همچنین ببینید

استقلال بدون ۵ بازیکن اصلی مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *