ندای زینب(س) است که فلسطین را زنده نگه می‌دارد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: حضرت زینب نمونه کامل الگوی سوم زن و مظهر صبر و تدبیر برای ما و تمام جهانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش بین‌المللی «حضرت زینب (س) اسوه بانوان جبهه مقاومت» که صبح امروز در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب نمونه کامل الگوی سوم زن و زنی دارای ابعاد مختلف وجودی و الگوی یک زن توانمند فرهیخته برای ما و تمام جهانیان است که می‌خواهند با عزت زندگی کنند.
وی با اشاره به اینکه حضرت زینب را به پرستاری و صبوری می‌شناسیم روز پرستار را به تمامی پرستارانی که صبوری آنها باعث بهبود جامعه بیماران می‌شود تبریک گفت.
خزعلی با توجه به اینکه صبوری بخشی از وجود حضرت زینب و نشان‌دهنده عظمت روح آن حضرت است گفت: توصیف ما از حضرت زینب تنها به صبوری آن حضرت ختم نمی‌شود و ابعاد وجودی حضرت زینب بسیار بیشتر است.
وی با اشاره به پایدار ماندن آثار مقاومت گفت: همانطور که حضرت زینب با سخنرانی خود در کاخ یزید در عین مظلومیت در اوج فشار اعلام پیروزی می‌کند، امروز در غزه شاهد پایداری زنانی هستیم که با وجود شهادت فرزندانشان می‌گویند آیا فرزندان من از حسن و حسین عزیزترند؟
معاون امور زنان و خانواده افزود: حضرت زینب در اوج غم و اندوه در موضع قدرت سخن می‌گوید و پیروزی ابدی حق را با لغاتی که مخاطب تحت تأثیر قرار بگیرد، تبیین می‌کند.
خزعلی با توجه به اینکه حضرت زینب یک رسانه قوی برای بیان مظلومیت است، گفت: ندای زینب است که در اوج اسارت فریاد ما پیروزیم سر می‌دهد و الگوی مردم ستم‌دیده و مصیبت‌زده در طول تاریخ می‌شود و ندای زینب (س) است که فلسطین را زنده نگه می‌دارد و به زنان و مادران فلسطینی قوت قلب می‌دهد.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *