انهدام‌ باند ترانزیت و فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام‌ باند ترانزیت و فروش مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام چندین باند ترانزیت و فروش مواد مخدر و کشف تریلی حامل ۵۰۰ کیلوگرم هروئین خبر داد.
سردار محمدیان بیان داشت: از ابتدای سال بالای ۱۶ تن انواع مخدر در تهران بزرگ با تلاش شبانه روزی مأمورین کشف شد.
وی افزود: طی چند روز اخیر محموله خاص ۵۰۰ کیلو گرمی هروئین خالص حاصل کشفیات بود که این ۵۰۰ گرم به صورت ماهرانه در تریلی جاسازی شده بود و از گذرهای مختلف عبور کرده بود به دلیل نوع بسته بندی حتی سگ‌های موادیاب هم موفق به ردیابی نشده بودند. مأموران توانستند طی اقدامات ۲ ماه اعضای این باند را شناسایی و خودرو را توقیف کنند.
وی گفت: تعداد قاچاقچیان دستگیر شده ۳ نفر است و باقی اعضای باند و توزیع کنندگان در حال پیگیری هستند.
وی در خصوص بحث توزیع مواد مخدر در فضای مجازی گفت: این فضا از نظر پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا دور نیست و پلیس فتا نسبت به شناسایی صفحات مربوطه و پلیس مواد مخدر نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام می‌کند. همچنین بخشی از کشفیات مربوط به توزیع کنندگان مواد مخدر در فضای مجازی بوده که متهمان دستگیر شدند.
سردار محمدیان بیان داشت: مردم استان تهران همکاری خوبی با پلیس دارند و این گونه اخبار را در اختیار پلیس قرار می‌دهند تا پلیس در اسرع وقت بعد از اقدامات میدانی و اخذ حکم قضائی اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کند همچنین خواستاریم مردم هر گونه تحرک مشکوک در محل زندگی را با پلیس در میان بگذارند.
وی گفت: از ابتدای سال بیش از ۱۲ هزار توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و از ابتدای آبان ماه نزدیک به ۵۰۰ نفر خرده فروش دستگیر شده اند.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *