این روزها بر دیوارنگاره‌های عظیم تهران چه می‌بینیم؟

دیوارنگاره میدان ولیعصر به مناسبت روز پرستار نو شده است. چندی پیش دیوارنگاره میدان جهاد نیز با پاسداشت یاد دو شهید تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، دیوارنگاره میدان ولیعصر به مناسبت روز پرستار رونمایی شد. جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با شعار «پرستاران غزه صبر را معنا بخشیدند» نصب شده است.
پیش‌تر دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با شعار «معصوم‌تر، که بُود از این کودکان پاک؟» به یاد ۲۵۱۰ دانش‌آموز که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند رونمایی شده بود که حالا جای خود را به دیوارنگاره‌ای به مناسبت روز پرستار داده است.
طی روزهای گذشته از دیوارنگاره جدیدی نیز در میدان جهاد تهران رونمایی شد. این دیوارنگاره با پاسداشت یاد دو شهید مهدی زین‌الدین و مجید زین‌الدین رونمایی شده است.
سومین دیوارنگاره میدان انقلاب بعد از عملیات طوفان الأقصی نیز با شعار «عدو که خنجر خود می‌زند از پشت، نشد حریف پدر، کودکش را کُشت» رونمایی شده بود؛ این دیوارنگاره همچنان در میدان انقلاب دیده می‌شود.
حدود یک ماه قبل نیز از دیوارنگاره میدان ونک رونمایی شد؛ این دیوارنگاره با موضوع «زمین کارزار ما تل‌آویو است تهران نه!» در معرض دید قرار گرفته بود.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *