این مردها در ملا عام به دختر و پسرهای نوجوان قرص های ممنوعه می فروشند

حوادث رکنا: افرادی که در زمینه فروش قرص های روانگردان به دختران و پسران نوجوانان فعالیت می کنند بارها توسط ضابطین قضایی آبادان دستگیر شده اند اما این افراد همچنان به فروش قرص ادامه میدهند.

به گزارش رکنا، در ماه های گذشته ماموران ضابط قضایی آبادان در جریان فعالیت های افرادی که در منطقه معروف به تانکی ابلحسن ( پل امام رضا) که در  زمینه فروش قرص های روانگردان به دختران و پسران نوجوان فعالیت داشتند  قرار گرفتند و خیلی زود این افراد در چند عملیات جداگانه دستگیر ومقدار قابل توجهی قرص های روانگردان و ماری جوانا از متهمان کشف و ضبط گردید.
ماموران ضابط قضایی در تحقیقاتشان پی بردند که متهمان قرص های روانگردان و ماری جوانا را در ازای گرفتن پول زیاد در اختیار نوجوانان که برخی از مشتری ها نوجوانان و دانش آموزان بودند قرار میدادند.
تمامی افراد دستگیر شده در طول این چند ماه در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند که پس از مدتی همگی آزاد شدند و همچنان در حال فروش قرص های ممنوعه به صورت گسترده در ملا عام در تانکی ابلحسن آبادان هستند.
علی رنجکش

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *