برگزاری آئین معارفه فرماندار جدید پاکدشت/ نخبه پروری اولویت فرماندار جدید باشد

معاون استاندار تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار پاکدشت گفت: خدمت جهادی و نخبه پروری اولویت فرماندار جدید باشد.

به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در ابتدای سخنان خود ادای دینی به جبهه مقاومت و افتخار بزرگ ” طوفان الاقصی” می کنم. طوفان الاقصی تحول بزرگی در دنیا ایجاد کرد. رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم اندیشمندان و مفسران بزرگ جهان جمله رهبری را با توجه به تحولات منطقه و جهان به معنای نزدیک شدن به ظهور معنا کردند.
وی ادامه داد: امروز شاهد غربال آخر زمانی و مهلکی در جهان هستیم شرک باطن چهره خود را به سیاهی هرچه بیشتر نشان داده و سنگ محک مومنین و آزادی خواهان جهان به حرکت درآمده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: شهید شدن هر ۱۰ دقیقه یکبار یک کودک غزه و بستری شدن ۷ هزار کودک، دل انسانهای آزادی خواه جهان را به درد آورده است.
وی افزود: حرکت غیورمندانه حماس به شکلی زیبا و بی نظیر شکل گرفته و امروز شاهدیم جبهه حق که روزی با سنگ به نبرد با دشمنان می پرداختند اکنون با دستان خالی همچنان در مقابل جبهه کفر ایستاده اند و ان شاالله بزودی اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.
جوهری در ادامه با اشاره به موضوع جلسه امروز گفت: امروز شاهد تکریم و معارفه ۲برادر بزرگوار هستیم.حامل سلام گرم استاندار تهران به شما مردم در خطه شهیدپرور و صنعت و تلاش هستم، طبق گفته استاندار تهران با توجه به قابلیت ها و تلاش های مستمر فرماندار پیشین در سنگر دیگری از وجودشان بهره خواهیم برد.
جوهری در ادامه اظهار داشت: بنده معتقد هستم که کاری که امروز در پاکدشت شکل گرفته حداکثر ظرفیت فرماندار پیشین است و باید حداقل ظرفیت فرماندار جدید باشد و مسیر رشد و پیشرفت با قوت و قدرت در پاکدشت ادامه پیدا کند.
جوهری در ادامه تصریح کرد: سرفصل‌هایی چون اقتصادی معیشتی، رفع موانع تولید، اتمام پروژه های نیمه تمام بخشی از این موضوعات است، داشتن تعامل خوب و سازنده با مسئولان به ویژه ائمه جمعه پاکدشت در مسیر اقدامات مهم فرهنگی اجتماعی و رسیدگی به مصوبات حضور رئیس جمهور بخش دیگری از سرفصل هایی است که باید به آن پرداخته شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: امید است فرماندار جدید با نگاه و هدفگذاری خدمت جهادی و رویکرد جوان پروری و نخبه پروری باعث بروز و منشا خیر و برکات در شهرستان پاکدشت باشد.
جوهری در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور در شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌ای که ۳۰ساله بر زمین مانده بود در شهریار حضور خواهند یافت باید به این پروژه ها پرداخت تا ثمره ان برای مردم باقی بماند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در پایان یادآور شد: در کنار همه امور اولویت اصلی را به انتخابات و حضور پرشور مردم اختصاص دهید. همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند، ” انتخابات لیله القدر نظام است” باید نگاه ویژه به انتخابات داشت و مطمئن هستیم که در اسفند سال جاری در استان تهران شاهد حضور حماسه ساز و حماسه آفرین خواهیم بود.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *