برگزاری پنل تخصصی سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش بنیان

پنل تخصصی «سرمایه گذاری» در نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آینده ملت‌ها و جایگاه آن‌ها در عرصه بین‌المللی وابسته به توسعه دارایی‌های نرم و فرهنگی آن‌ها است، از این رو پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به عنوان اولین و تنها پارک تخصصی کشور در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان عضو پارک، در محل دانشگاه علم و فرهنگ کرده است. در همین راستا در بخش جنبی نمایشگاه پنلی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خلاق و دانش بنیان ایجاد خواهد شد.
در این پنل‌ها که بخش اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان حوزه فرهنگ و هنر و فناوری‌های نرم هستند، تعدادی از فعالان بزرگ اقتصادی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله صندوق سرمایه‌گذاری پرشیا فاند، صندوق پژوهش و فناوری مدرس، صندوق پژوهش و فناوری سلامت تهران، گروه سرمایه‌گذاری کارایا، شرکت توسعه کارآفرین بهمن، خانه خلاق ب، شرکت نوآور شتاب دهنده منش، شتاب دهنده تریگ آپ و شتاب دهنده نوین تک حضور خواهند داشت و شرکت‌ها به منظور جذب سرمایه طرح‌ها و ایده‌های خود را به صورت پیچ دک برای این شرکت‌ها ارائه خواهند کرد.
مدت زمان ارائه هر شرکت ۲۰ دقیقه خواهد بود و پس از آن میزان سرمایه‌پذیری هر شرکت به آن‌ها اعلام خواهد شد تا این نمایشگاه پلی برای شناخت بیشتر سرمایه گذاران خطرپذیر از حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند.
این پنل روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد وعلاقه مندان برای شرکت می‌توانند به صورت رایگان به نشانی زیر به آدرس https://evand.com/events/iccip-demo-day مراجعه کنند.
این نمایشگاه از ۳۰ لغایت ۲ آذر به ریاست محمدحسین ایمانی خوشخو در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *