رئیس حوزه علمیه در دیدار با انسیه خزعلی: در عرصه زن و خانواده می‌شود تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد

مدیر حوزه‌های علمیه از اجرای طرح تحول حوزه و انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف به‌منظور افزایش اثرگذاری حوزه‌های علمیه در کشور خبرداد و گفت: در عرصه زن و خانواده می‌توان طی یک برنامه مشترک در محورهای مختلف تفاهم‌نامه‌ای را با معاونت زن و خانواده ریاست جمهوری منعقد کرد.

فارس: آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم انجام شد، با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه باید به سمت طرح‌های جامع همکاری حرکت کنیم، اظهار کرد: یکی از طرح‌های جامع حوزه علمیه با آموزش و پرورش است که در 30 محور ازجمله طرح امین دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها جزو طرح تحول حوزه است، مطرح کرد: در هرکدام از این تفاهم‌نامه‌ها یک دبیرخانه مشترک ایجاد شده و برنامه 5 ساله نیز تدوین خواهد شد. با «100هزار شیبا جایزه» معامله رو شروع کن!✅ دریافت جایزه تبلیغ
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه نباید تنها به یک نقطه توجه کرد، عنوان کرد: در عرصه زن و خانواده نیز می‌توان طی یک برنامه مشترک در محورهای مختلف تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد.
وی با بیان اینکه این محورها می‌تواند در عرصه بین الملل نیز باشد، خاطرنشان کرد: انجمن‌های متعدد و معاونت‌های مختلف حوزوی با موضوع زن و خانواده مرتبط هستند که می‌توان از ظرفیت آنان در حوزه مسائل ملی استفاده کرد.

همچنین ببینید

ادعای جنجالی گروسی درباره ساخت بمب اتمی در ایران !

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی با اشاره به این که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند، خواستار همکاری بیشتر ایران با آژانس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *