تهران- ایرنا- معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از پایش مراکز شبانه‌روزی بهزیستی در سراسر کشور بر اساس چک لیست موضوعی امنیت فضای فیزیکی، امنیت تجهیزات، امنیت بهداشت خبر داد.

مراکز شبانه‌روزی بهزیستی سراسر کشور پایش می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از پایش مراکز شبانه‌روزی بهزیستی در سراسر کشور بر اساس چک لیست موضوعی امنیت فضای فیزیکی، امنیت تجهیزات، امنیت بهداشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور؛ فاطمه عباسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت امر مراقبت و توانبخشی گروه هدف آسیب پذیر دارای معلولیت، سالمند و بیمار روان مزمن در مراکز شبانه روزی، چک‌ لیست جامع ارزیابی و نظارت فرآیند محور و نتیجه گرا مرتبط با ایمنی و امنیت سلامت گروه هدف در مراکز شبانه روزی توسط دفتر برنامه ریزی و نظارت مراکز توانبخشی و مراقبتی معاونت توانبخشی ستاد سازمان بهزیستی، با هم ‌افزایی و بهره مندی از تجارب کارشناسان تخصصی ۳۱ استان کشور در صف تدوین قرار گرفت.
وی افزود :در یک نهضت و بسیج یکپارچه کشوری طی بازه زمانی دو ماهه مهر و آبان، تمامی مراکز شبانه ‌روزی، پایش و موضوعات چک ‌لیست ارزیابی و نتایج پایش در بخش مستندات واحد ارائه خدمات در سامانه ارمغان بارگذاری شد.
عباسی هدف از این پایش سراسری را اصلاح فرآیندها و مدیریت یکپارچه نظارت بر ارائه خدمات مراقبت از طریق ارتباط مؤثر و اثربخش عنوان کرد و گفت:نتایج ارزیابی در دست بررسی و تحلیل هست تا بر اساس موارد ضعف و تهدید موجود، سیاستگذاری و برنامه ریزی کشوری صورت پذیرد و در اقدامی فرایند محور از ستاد تا صف رفع چالش ها مدیریت شود.
وی افزود: چک لیست ارزیابی مشتمل بر ۶ فصل و ۹۱ موضوع شامل، امنیت فضای فیزیکی تجهیزات با ۳۳ موضوع، امنیت بهداشت (۱۴ موضوع)، امنیت خدمات مراقبت (۱۶ موضوع)، امنیت غذایی (۱۰ موضوع)، امنیت مدیریت (۱۳ موضوع) و امنیت رصد (۵ موضوع) است. همچنین در اقدام خودنظارتی، تمام مراکز شبانه روزی نیز به صورت جداگانه وضعیت ایمنی را بررسی و چک ‌لیست را تکمیل کرده اند.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *