نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب افراد کارآمد بروند

شهردار تهران گفت: گوهر انتخابات در مجموعه جریان انقلاب باید وحدت بر محور ارزش‌ها باشد و همه نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب نیروهای خوب و کارآمد بروند و این افراد را به مردم معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه نشست تحول‌خواهان انقلابی با اشاره به وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو گفت: من معتقدم گوهر انتخابات در مجموعه جریان انقلاب باید وحدت بر محور ارزش ها باشد و همه نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب نیروهای خوب و کارآمد بروند و این افراد را به مردم معرفی کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های مجلس بعدی خاطرنشان کرد: مجلس بعدی در واقع باید جهت‌گیری‌های مجلس انقلابی فعلی را حفط کند و تلاشش را بر کارآمد کردن و گره‌گشایی بیشتر از زندگی مردم قرار دهد.
براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نشست دبیران استانی احزاب جبهه تحول‌خواهان با حضور اعضای جبهه تحول‌خواهان در سالن همایش‌های مسجد جامع بقیه الله تهران با سخنرانی غلامعلی حداد عادل و علیرضا زاکانی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *